172- بوی دی

بوی دی آمدُ فصل دادنِ

فصل خوندنُ، تقلب

فصل پاره شدنُ جر خوردن

فصل خوب دادن

باشد که همگی خوب دهیم

7 پاسخ به “172- بوی دی

  1. ف@طمه ژانویه 13, 2011 در 3:44 ب.ظ.

    همه که امتحاناشون تموم شد تو هنوز داری:دی

  2. baaghaali ژانویه 16, 2011 در 11:41 ق.ظ.

    تا حالا سه بار خوب دادم ، امروزم باید برم بدم .. اونم سر ظهر !!!

  3. خاستگاه ژانویه 18, 2011 در 7:44 ب.ظ.

    با قلبی مطمئن و ضمیری آرام تصمیم گرفتم نرم سر جلسه فردا و ندم
    دهه 19 ساله دارم می دم
    اونم چه دادنی شاگرد اولی:))

  4. رایکا ژانویه 29, 2011 در 6:01 ق.ظ.

    سلام دوست مینیمال‌نویسِ خوبِ من! :دی

    من از مینیمالیسم هیچی نمی‌دونم.
    دروغ چرا؟ یه چیزو می‌دونم. رابرت براونینگ، شاعر و نویسنده‌ی قرن نوزدهم، گفته: «کمتر بیشتر است.»
    اما من می‌گم: «کمتر خیلی بیشتر است.»

    از اونجایی که «ندانستن عیب نیست؛ نپرسیدن عیب است.»
    اینه که منم اومدم اینجا که بپرسم:

    مینیمالیسم چیه؟!

    خیلی خوشحالم می‌کنی اگه بیای تو وبلاگم و جواب این سوالم رو بدی. من دنبال یه جواب تخصصی نیستم. فقط می‌خوام نظرت رو بدونم، همین!

بیان دیدگاه