150- یک سالگی

اینجا یک ساله شد   /   کون نگارنده پاره شد!
اینجا خواننده داره    /   چه خواننده های گلی داره
اینجا غم و شادی داره    /   سیاسی و واقعی داره
اینجا کلی حرف داره    /   چرت و پرت هاش هم حرف داره
اینجا همش صفا داره   /   مهربانی و دوستی داره

امروز تولد یک سالگی میمیمالِ

از همه خواننده هایی که اینجا رو دنبال می کنن اعم از خاموش و گودری می خوام که نظر خودشونُ بگن‌‌‍

مرسی از اینکه یک سال من و اینجا رو تحمل‎‌ کردین 🙂

پ.ن : مدتیِ نیستم ولی قول میدم که تو 2 3 روز آینده بر گردم

35 پاسخ به “150- یک سالگی

  1. صابر اوت 2, 2010 در 11:35 ق.ظ.

    من از قماش گودری هام !

    موفق باشی و پیروز …

  2. ف@طمه اوت 2, 2010 در 1:10 ب.ظ.

    میگم اینجا مخملم داره؟ 🙂
    آقا ما که راضی بودیم خدا ازت راضی باشه (زبون)
    ولی تبریک میگم وبتو همیشه دوسداشتم
    🙂

  3. بیش فعال اوت 2, 2010 در 2:03 ب.ظ.

    میگم یه کم رو قافیه بیشتر کار کنی بد نیستا…
    پیشنهاد میکنم یه کم وختشم بیشتر کنین!

  4. یه نقطه‌ای اوت 2, 2010 در 2:21 ب.ظ.

    با تشکر از برنامه‌ی خوبتون.
    یه نقطه‌ای از گودر

  5. اسپیرال اوت 2, 2010 در 2:50 ب.ظ.

    اینجا میمیماله/ عجب خوب می ماله

  6. Lady HoDa اوت 2, 2010 در 3:42 ب.ظ.

    از من خاموش تر پیدا نمی شه!
    الان هم فقط روشن (!) شدم که بگم:

    1- تولدش مبارک! دوشتت داریم که دنبالت می کنیم 🙂
    2- جون عزیزت دیگه شعر نگو! همون مینیمال بنویس که تن شعرای ایران و اساتید ادبیات تو قبر نلرزه! :دی

    • Mimimal اوت 2, 2010 در 3:55 ب.ظ.

      هدی جان میگم حالا شما بجای اینکه ذوق ادبی منو کور کنی یکم تعریف می کردی که شـــــــــاید بهتر بشه 😉 :mrgreen:

      • Lady HoDa اوت 3, 2010 در 12:14 ب.ظ.

        حرف حساب جواب نداره 😐
        پس به جاش شجاعتت رو برای نوشتن این شعر تحسین می کنم! :mrgreen:
        همینطور ادامه بده جانم، تو مــــــــــــی تــــــــــــــونــــــــــــــی! 😉

  7. ابک اوت 2, 2010 در 5:11 ب.ظ.

    تبریک میگم
    100 ساله شی

  8. ترقه اوت 2, 2010 در 5:27 ب.ظ.

    مباركه
    من هم خاموش و گودري بودم اما چون گفتي آمدم براي تبريك.

  9. bitars اوت 2, 2010 در 6:59 ب.ظ.

    مبارکه ! / نیازی به معرفی ندارم

  10. مرجان . درجستجوی خویشتن . اوت 2, 2010 در 8:55 ب.ظ.

    همانطور که فرمودید، ما تحملت کردیم 😐
    خب اینقدر اذیتمون نکن، تعطیل کن بره دیگه 😀
    حالا این سی و دو روزی که نیستی کجا میخوای بری؟ 🙂

  11. کلیشه اوت 2, 2010 در 11:10 ب.ظ.

    البته من دو هفته است که دنبالت می کنم ، اما اندازه یه سالش با نوشته هات حال کردم .
    تبریک عرض شد 🙂

  12. جواد اوت 3, 2010 در 12:43 ق.ظ.

    مبارکا باشه. پس بیا شمع ها رو فوت کن ………………………………………………..

    آقا شرمنده اگه بی احترامی شد. فقط منظورم یک خنده بود که بیاد رو لبات و خستگیت بره.همین.

    به قول یک نفر ایشاا.. هر چند ماه کیبوردت رو عوض کنی.
    زت زیاد.

  13. پوریا اوت 3, 2010 در 2:56 ق.ظ.

    باورت میشه بار اوله که وبلاگت رو باز میکنم؟
    چند ماهه فیدتو دنبال میکنم.
    عاشق اسم وبلاگتم!

  14. مينا اوت 3, 2010 در 9:05 ق.ظ.

    وبلاگتو و خودتو دوست ميداريم جميعاً

  15. سمیرا جوووووووووون اوت 3, 2010 در 11:11 ق.ظ.

    سلام من اینجا رو دوست دارم .. با تمام متعلقاتش .. پست هات بخش نظرات هدر و اسم اینجا کلن یه جوریه که با سلیقه من جوره
    یک سالگی هم مبارک

  16. سمیرا جوووووووووون اوت 3, 2010 در 11:13 ق.ظ.

    میمیال جون یه بازی دارم دوست دارم تو هم شرکت کنی راحت و خودمونی .. منتظرتم …

  17. ansherly اوت 3, 2010 در 12:08 ب.ظ.

    خب راستش
    شعرت که عالی بود
    اما فکر نمی کنی اگر ساسی داشت به یک سالگی نمیرسید و فیلتر می شد؟؟

    به هر حال
    تولد وبلاگت مبارک
    ان شاالله 100 ساله شه
    یعنی بچه ات به جات آپ کنه
    در آینده

  18. bahar اوت 3, 2010 در 12:52 ب.ظ.

    عاشق اینجام ولی این شعرت گند زد به سابقه ی یک ساله ات!

  19. O2 اوت 3, 2010 در 2:19 ب.ظ.

    تولد یکسالگیت مبارک

  20. خاستگاه اوت 3, 2010 در 6:29 ب.ظ.

    من یک خواننده روشن هستم

    اونوقت خوب شعر نگوو نمیمیری که
    و تبریک می گم .
    و ما حمایتت میکنیم ( از چی و چرا ش رو نمی دونم)

  21. godool2 اوت 7, 2010 در 8:46 ق.ظ.

    خوبی عزیز ادامه بده.

  22. مرثا اوت 7, 2010 در 11:33 ق.ظ.

    مبارکه. من که خیلی اینجا رو دوست دارم 🙂

  23. مرجان اوت 9, 2010 در 5:08 ب.ظ.

    قبلن ها شیرینی می دادند…..وقتی تولد میشد

پاسخی بگذارید

